אודות

Decide המרכז לפיתוח קריירה, מתמחה למעלה מ-10 שנים בסדנאות ובתהליכי יעוץ בנושאי קריירה – לימודים ותעסוקה.

פעילויות חדשות בתחום החינוך - לחצו כאן

להצטרף אלינו

אנחנו קמים בבוקר עם חיוך, ואוהבים את מה שאנחנו עושים. בסוף היום, אין לנו ספק שעשינו משהו משמעותי. זה בדיוק המקום אליו אנחנו שואפים לעזור לכולם להגיע.

הצוות שלנו נהנה מגיוון אנושי ומקצועי. נשים וגברים במגוון גילים וממגוון רקעים, ומתחומי עיסוק כגון פסיכולוגיה תעסוקתית, פסיכולוגיה קלינית, חינוך, יעוץ ארגוני, משאבי אנוש, אימון, יעוץ עסקי, ואפילו פסיכולוגיית ספורט, תקשורת והייטק.

כתוצאה ישירה מכך, כשמתייעצים אצלנו לגבי אחד האתגרים המקצועיים שעל הפרק – בדרך כלל תגיע תשובה מפתיעה ממישהו לא צפוי בצוות. ההפריה ההדדית והכיף הולכים אצלנו יחד. בפגישות הצוות נהנים מהפריה הדדית, ומעבירים סדנאות מקצועיות.

שלושה דברים משותפים לכל אנשי הצוות –

האחד, דבקות במשימה לעזור לאחרים. כשאנו פוגשים בסדנא, בהרצאה או ביעוץ אנשים שאנחנו יכולים לקדם, אנחנו מעניקים – ללא שיפוטיות, בגובה העיניים, באהבה ובמחויבות מלאה.

השני, מחויבות ללמידה מתמדת. אנחנו תמיד מטילים ספק בידע ובתפיסות הקיימות, ושואפים לצמוח ולהתקדם ביכולת שלנו לתפוס את המציאות המורכבת, ולעזור לאנשים בצורה איכותית ומדויקת יותר.

השלישי, כל אחד מהאנשים נבחר ‘בפינצטה’, עבר סימולציה וראיונות, ונבחן ונמדד בשטח על מנת לוודא שהוא מסוגל למלא אחר הסטנדרטים הגבוהים מאוד שהצבנו במתן שירות. תכונות היסוד המאפשרות זאת כוללות כושר אנליטי, יכולת יעוצית, יכולת הקשבה, לבביות, כריזמה, בגרות נפשית, מחויבות, חיוביות, יכולת לקבל וליישם משוב ועוד.

מסיבות אלו, בין השאר, הלקוחות הארגוניים העובדים איתנו מפתחים איתנו קשרי נאמנות ואמון לאורך שנים ארוכות מאוד, ויודעים שאנו שותפים אמיתיים לדרך ולהצלחה של אוכלוסיות היעד שאנחנו מסייעים להן.

ומסיבות אלו, אנשי הצוות נשארים איתנו לאורך שנים, וגם אם הם יוצאים לדרך אחרת הם שומרים על קשר חם וקרוב, אישי ומקצועי.

פורמט העבודה המשותפת מותאם לכל אחד, ומדי שנה אנחנו בוחנים שינויים במודלי העבודה כדי לשמור על iDecide לא רק כפלטפורמה להגשמה בקריירה עבור הלקוחות, אלא גם עבור אנשי הצוות. אנחנו משתדלים לתת גמישות, למידה, התפתחות ותנועה של כל אחד לפי רצונו, ליצור מסלולים מתאימים, ולתת לכל איש צוות משוב שיעזור לו לעלות למדרגה הבאה.

אנחנו עושים זאת מתוך עיקרון של Walk the talk. ארגון שמטרתו לעזור לאנשים להתפתח, להנות, להיות מסופקים, להגשים את עצמם, לחיות באיזון ולהתפרנס – צריך להיות ארגון שעוזר לאנשיו להתפתח, להנות, להיות מסופקים, להגשים את עצמם, לחיות באיזון ולהתפרנס. אנו מאמינים בנוסף, שרק אנשים ששבעי רצון מהקריירה שלהם, יוכלו לשמש דוגמא אישית ללקוחות.

איזה רקע אתם מחפשים על מנת להגיש מועמדות?

המועמדים מגיעים מרקע מגוון, ועוברים הכשרה בהתאם לפעילויות אליהן הם מיועדים. עם זאת, כתנאי מינימום לבדיקת המועמדות נדרש ניסיון משמעותי בייעוץ או בהנחיה בזיקה לתחומי הקריירה, התעסוקה ו/או ההשכלה.

מה עוד כדאי לפרט בקורות החיים?

בקורות חיים טובים יש פסקת פתיחה בלשון חפשית שמציגה אתכם – הזהות המקצועית שלכם, מה מיוחד בכם, ומה אתם מחפשים כרגע. נשמח לראות הרחבה על כל הדברים המגוונים שעשיתם שיש בהם כדי להעיד על התכונות ועל היכולות המבוקשות שפירטנו לעיל. אנחנו מחפשים אנשים מיוחדים שיודעים לתקשר זאת.

האם יש בעיה להצטרף ולהמשיך לעבוד בארגונים נוספים באותו תחום או עצמאית?

באופן עקרוני אין בעיה. אנו מברכים על יוזמה ועל ריבוי ערוצי הכנסה. במקרה כזה איש הצוות יעבוד ב-iDecide עם תכנים שונים ו/או מול לקוחות שונים ביחס לעבודות אחרות שלו.

אילו תהליכי פיתוח מקצועי עוברים ב-iDecide?

תהליך הקליטה עשוי לכלול פעילות אוריינטציה, קריאה עצמאית, האזנה וצפיה בהקלטות של פעילויות, הדרכה אישית, חפיפה, והכשרה ספציפית לפעילויות אליהן מיועד איש הצוות החדש (יעוץ, הנחיה, הרצאה או ניהול פרויקט).

באופן תדיר, נפגש הצוות לגיבוש ולהעשרה בנושאים מקצועיים כגון הדרכה בפיתוח פעילויות, מיומנויות פרזנטציה, תיאוריות ומודלים ועוד.

העבודה עצמה עשויה לזמן טווח רחב מאוד של התנסויות מקצועיות מבחינת קהלי יעד, תחומי העברה, תחומי ידע, פורמטים ושיטות.

בנוסף, מאחר שהחברה שחרתה על דגלה לשאוף לסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל תחום, מקצועי ותפעולי, אנשי הצוות נחשפים לפרקטיקות ולנהלים שנותנים השראה ומרחיבים את הידע והיכולות בקריירה.